miercuri, 29 august 2012

Meme, scrumbia calificata la categoria porci

Am fost prins cu probleme serioase si n-am stiut ce insanitati a vomitat Meme, singura scrumbie din Galati care se califica la categoria porci, despre Cornel Dinu. Mi-au aratat, ieri, colegii de redactie, pe calculator, ca eu nu deschid cutia aia cu feisbuc si balegar.

Trichineloza din Galati a molipsit televiziile si net-ul cu declaratia „degeaba a stat Dinu cu Fanus Neagu si Eugen Barbu, ca n-a luat nimic din spiritul lor”. Hai, jura-te sa dea cinstea in unchiu-tau, fost mare sef si combinator la SIDEX, care te-a dus de mana la Marius Stan! Baaaaa, baaaa, ai intrat pe pile in fotbal! Pana sa te infieze primarul de azi (mare tampenie a facut), umblai pe faleza Dunarii cu fularul lui Dinamo! Dom’le, dar neinspirati au mai fost Fanus Neagu si Eugen Barbu! De ce n-or fi stat cu tine? Aveati si multe de vorbit, ca intre voi, titanii. Ascultati alta. „Dinu e batran si daca as intra intr-o polemica cu (da, „polemica cu”, asa a marait cacofonul, supozitorul din Ghencea) el, va inchipuiti cine ar fi perdant”. Oaleeeeuuu, uite in cine s-au reincarnat Arghezi si N.D. Cocea, dar nu aflasem eu! Meme, prostoboule, chiar asa te-a turtit Capitala incat ai uitat si care ti-e valoarea? Tu ai mintea numaratorului de cornere Andrei Vochin si obraznicia colegei tale de foliculina Anamaria Prodan! Ia intra tu intr-o „polemica cu” mine, porcule!

Autor: Razvan Ioan Boanchis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog