vineri, 11 noiembrie 2011

Dupa 3 ani si jumatate de chin….m-am hotarat….o sa scriu…

Joi 10 Nov 2011:
ora 11.03:
ma uit la cele 2 individe care mi-au cerut prezenta intr-o sedinta numita chiar de catre ele “unu la (a se citi “contra”) doi”…. Una uscata si maro-galbui la fatza si alta umflata si fainoasa la fatza….senzatia de stomac plin isi face simtita prezenta in ceea ce ma priveste…ma gandesc cu “fluturasi” ce (mai) vor…de la mine…incepe intrunirea….ascult filozofia “balenei”….vorbeste si uscata……ma uit, ascult…. Vorbeste mult….muuuuult prea mult…..engleza aproximativa….obositoare….abereaza…. vreau s-o intrerup….nu pot, caci ma gandesc ca am mare nevoie de salariu……:D….ma simt obosit….as vrea sa nu ma fi trezit la 5 a.m. ….
Nu inteleg multe….nu inteleg “de ce”…..filozofia lor amatoare ma dispera…..vorbe goale…fara continut…daa…Maiorescu…teoria formelor fara fond…aplicabila in mod sigur…
dintr-o data simt ceva energie…..da…..uscata “ma ataca”, incerc sa rememorez…..printr-o comunicare facuta intr-un proiect in care fusesem introdus de o saptamana juma’, comunicare facuta impreuna cu uscata si “pupincurista” ei personala, am ranit sentimentele unor mari oameni….culpa comuna….nu ma simt vinovat mai mult decat cele doua….chiar f putin spre deloc…in schimb-urasc sa fiu acuzat pe nedrept….
Reactionez….ii spun sa nu denaturize adevarul…mai ales in fata sefei… incerc sa explic…imi face semn sa o las a vorbeasca…educat > o las…abereaza…nu-si recunoaste vina…simt cum ma ustura pe dinauntru….trec peste…aud in continuare prostii….offff….cat mai dureaza??? Trebuia sa tina o jumatate de ora…déjà au trecut 37 de minute….in sfarsit cineva ma intreaba sip e mine ce simt…nu ma mai intorc la problema acuzarii pe nedrept…spun doar ca vreau sa ne intelegem si sa colaboram cu success…genu’ de prostii pe care vor ei sa-l auda….11.44-deja prea mult…..zambesc politicos…..astept clopotelul…in sfarsit se termina….
Vreau doar ca tampitii din jurul meu sa depinda de cuvantul meu si nu invers….nimik nu ma impiedica sa visez…
abia astept sa fumez o tigara….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog