marți, 29 noiembrie 2011

Un bucureștean a renunțat la serviciu pentru a se dedica muncii

Costel Costescu, un bucuștean de 27 de ani care lucra într-o corporație multinațională, a renunțat la serviciu pentru a avea mai mult timp pentru muncă. Cunoscuții își amintesc că el se plângea tot timpul de programul infernal pe care îl are la birou. Rareș ajungea la serviciu la 9 și jumătate dimineața și pleca după 7 seara, rupt de oboseală după ce a discutat toată ziua cu colegii și s-a uitat la filmulețe amuzante de pe youtube care îi obosiseră groaznic ochii.

"Când ajungeam acasă, nu mai eram capabil să fac nimic", își amintește el de anii în care a fost angajatul multinaționalei. "Mă așezam în fața televizorului și butonam până când mi se făcea foame și mă duceam în bucătărie să-mi iau ceva de la frigider. Să mă apuc și eu de muncă și să fac ceva constructiv pe ziua aia, îmi era imposibil. Încă mă mai dureau mușchii după ce mă striviseră ceilalți călători în metroul de Pipera."

Din fericire, Rareș și-a dat seama la timp că singura lui șansă e să renunțe la serviciu. "La început, am avut o discuție cu șeful meu de departament. I-am explicat ce mă nemulțumește și credeam că a înțeles, pentru că mi-a dat un sfat foarte util. Mi-a zis să-mi iau două săptămâni de concediu și să muncesc ca să văd și eu cum e. Cine știe, poate că n-o să-ți placă, mi-a zis. Poate că pur și simplu nu-i de tine munca. În cazul ăsta, poți să te întorci și să-ți reiei postul la noi, în companie. Avem mare nevoie de oameni care să trimită link-uri haioase pe mail-ul intern."

În concediu, Rareș și-a dat seama că îi place munca și că nu-i rău deloc să faci ceva cu adevărat util pentru societate, care te împlinește și pe tine, ca om. Șeful lui s-a lăsat însă cu greu înduplecat și s-a plâns că n-o să mai aibă cu cine s-o bârfească pe fosta lui soție de la financiar în timpul orelor de program.

"Nu-mi face una ca asta, te rog!" i-a spus lui Rareș șeful de departament. "Compania noastră s-a bazat în tot acest timp pe tine pentru păstrarea unei stări de spirit bune și a aparențelor."

Rareș însă a plecat și acum își urmează visul de a munci în timpul orelor de program!
*preluare din catavencii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog