sâmbătă, 9 martie 2013

Vila Damonte, Budva, Munte-Negru – Am fost acolo

Vila Damonte, Budva, Munte-Negru – Am fost acolo

Proprietarul - Un betiv si un gunoi - pacat….

Iulie 2012 – cat am asteptat vacanta asta…..



Am ajuns, cu emotie si sentimente positive in ceea ce priveste viitorul, in Budva intr-o frumoasa zi de Duminica a lui Iulie 2012…. Vila am gasit-o repede pt ca eram a doua oara in Budva…
Prima impresie a fost ca parca nu eram asteptati…adica, dupa ce am debarcat, am dat ‘noroc’ cu porcu’ (cum ar zice o veche cunostinta) si ni s-a comunicat ca, deocamdata, camera nu este gata, era ‘devreme’ cred – orele 13.00…….asta desi aveam confirmarea proprietarului, pe mail, prior plecarii din Romania, ca aceasta va fi gata la/dupa pranz (asa cum ii comunicaseram ca vom ajunge)…in fine, ne-a zis ca era femeia de serviciu bolnava…bla bla bla….ne-a zis sa asteptam vreo ora ca o sa fie gata….i-am spus ca suntem destul de obositi si ca ar fi frumos daca ar fi gata mai repede….a fost…dupa vreun sfert de ora…si o curatzenie, asa ‘din pix’….nu din matura…. In fine, am toleranta cand vine vorba de vacanta 

Camera arata exact ca in poze-mare si ok. Am vazut si vreo 2 furnicutze…m-am gandit ca era de la usa balconului care fusese probabil deschisa prea mult timp…aveam sa ma insel…Trebuie mentionat pretzul de 55 euro pe noapte (cu reducere) platit….Si cand zic platit, ma refer la faptul ca 30% era platit inca dinainte de a parasi tzara, sau mai exact in momentul ‘rezervarii’, prin martie….am platit prin MoneyBookers…omu’ a zis ca vrea banii inainte si asa am facut….am crezut ca jegul de proprietar, intelege asa cum inteleg si eu ce inseamna un business; eu platesc si el ma considera – clientul meu-stapanul meu….n-a fost chiar asa…

Al doilea soc: La vreo 5 min dupa ce am intrat in camera…cioc-cioc la usa si vine si jegosu’ cu niste ceshti/cani etc – asta desi ii spuseseram clar ca nu avem nevoie….am inteles 30 secunde mai tarziu ca de fapt venise pt altceva- si anume sa ne ceara pasapoartele si –surpriza surpriza, tobele va rog – ne-a cerut si restul de bani…..auzi la magaru’ imputzit…desi ii platisem 30% din banii pt cele 2 saptamani cu vreo 4 luni inainte sa vin….jegosu’ a venit la 5 min dup ace am intrat in camera sa imi ceara si restul….trebuie sa recunosc ca, desi am mai stat si la vile si hoteluri cu zecile inainte, niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva….eu am vrut sa-I zic ca e putin muist si ca nu se face asa ceva, dar, am primit cateva coate de la partener, cum ca ‘lasa bah ca oricum ii plateam, ce sens are sa te certzi….?” Am inteles, i-am platit restul pana pe la vreo 800 euro cat aveam de dat in total si am sperat sa incheiem conturile amical….mai ales ca era a doua oara cand eu ‘intelegeam’ in doar jumatate de ora de cand ajunsesem in Buda (‘v’ intentionat omis din motive evidente in momentul in care stai mai mult in ‘statiune’)…


Al treilea soc: a 2-a zi dupa ce am ajuns, ne-am intors la pranz in camera, dupa plaja, si am constatat ca se facuse frumos in camera-toate bune si frumoase pana la momentul in care am cautat harta si hartiile printate inainte sa plecam din tara…nu erau pe nicaieri….am reconstituit ‘scena crimei’ si am constatat ca hartille, care erau, alaturi de vreo 2 sticle, intr-o punga, au disparut….punga fusese bagata in lada frigorifica cu care venisem….e adevarat fara sa aiba capacul pus….deci, se facuse curat si cineva se bagasse peste ‘my personal effects” si le luase….am coborat la animalu’ si l-am intrebat ce se intamplase…si ne-a zis candid ca facuse curat nepotu-su’ si l-a intrebat daca a luat o punga din camera si a recunoscut ca da….intre timp, punga disparuse la groapa de gunoi, probabil, asa ca ne-am resemnat…i-am cerut animalului sa nu mai intre nepotu’ in camera la noi sis a aiba grija…. Am fost destul de fericit si multumit ca pasapoartele si banii erau inca in seif…tre’ sa recunsosc ca a fost prima data in viata cand foloseam un seif…am stat la zeci de hoteluri si vile etc,dar niciodata n-am folosit seiful…aici parca am simtit ca ceva e neregula si l-am folosit…asadar, f fericit am fost ca inca aveam toate actele importante plus banii…
Ce mai e de zis? Aaaaa televizorul – a incercat bou’ sa ne dea drumul la el cand ne-a prezentat camera > n-a mers…..a bolborosit ca e temporar ca nush ce…bla bla… ei bine, am mai incercat de vreo 3 ori cat am stat acolo > n-a mers niciodata…nu ca aveam nevoie de TV ca n-aveam…dar doar ca fapt divers…..



Internetul – ffffff slab…..pica intr-una…cand ti-era lumea mai draga si nu prea mergea in camera….pe balcon ce mai mergea….si nu la o calitate buna…si – proasta….


In fine….pretzuri de 4 stele….servicii de o stea….. nu de alta, dar la banii astia am stat in nenumarate locatii in Europa, de 4 stele, cu ditamai mic-dejunul inclus si cu lift si cu alte conditii specific – internet, femei de serviciu in care sa ai incredere etc…. dar na’, ce sa-I faci…? am vrut Buda…si Vila DaMonte…am avut incredere in postarile de pe net - si m-am ars….

Gunoiului nu-I pasa ca am vazut ca mereu era cacalau in vila…rusi, nemti, romani, sarbi etc…asa ca nu prea il interesa ce cred oamenii….clientii tot vin, nu?

Alta problema: la vreo 3 zile dup ace am ajuns, am iesit intr-o dimineata pe balcon si ……… supriza! O dunga groasa neagra de marginea balconului pana inspre perete….m-am dezmeticit/trezit si am inceput sa fac legaturile neuronale: langa perete un animal de gandac si dunga neagra era un flux necontenit de furnici…..evident, am aruncat gandacul s am sperat sa plece si furnicile----ceea ce s-a si intamplat…..asta pana a doua zis cand, am gasit, la pranz ca ne-am intors, camera plina de furnici….am mers la gunoi si l-am intrebat daca are spray sau ceva de ajutor…a zis ca nu e bun sprayul…ca nu e sanatos…sau ce pana mea o fi zis gunoiu’ pe limba lui…cu inflexiuni englezesti…….concluzia – o sa faca femeia de serviciu curat a doua zi….un imbecil fara seaman…desi, tot restul concediului am incercat si am si reusit sa nu facem deloc mizerie in camera…ajunsesem sa tin painea prin seif….  de furnici complet n-am mai scapat….na’…ca la 4 stele  plus nelipsitii gandacei(ca sa folosesc un eufemism :))




Alta: imbecilu’ asta avea o obsesie…sa parchezi complet pe trotuar…(paranteza > mereu il auzeam tipand de balconu’ lui unde statea non-stop band alcohooolcat cuprinde….duhnind mereu…asadar tipand la cate un client sa parcheze complet si apoi alergand si ducandu-se la ei si nu-I lasa pana nu parcau cum vroia el…asta in condittile in care pe strada erau zeci de masini parcate cu ritile pe strada….).fara ca macar un sfert dintr-o roata sa atarne….asta pe riscul tau-de a-ti zgaria masina in tufele de pe marginea trotuarului….si imbecilu’ betziv nenorocit a indraznit sa-si puna jegurile de maini pe volanul meu…adica a bagat mana pe geam si a incercat sa roteasca de volan ca sa-mi arate ca vrea el sa dau mai la dreapta desi eu nu vroiam sa-mi zgarii masina….am vrut sa-l joc in picioare…evident ca nu se poate…’stai linistit…de ce sa te enervezi? ca e vacanta…bla-bla….’ Si doar i-am zis sa ma lase in pace….desi, bosorogul betziv merita jucat in picioare…si nu mi-ar fi fost greu…deloc  Am incercat de fiecare data sa ma tirez de la masina dupa ce parcam pana sa apuce el sa coboare….asta ca sa nu me enervez de fiecare data…
Alt lucru nasol la vila asta: e pozitionata pe una din cele mai circulate strazi din Buda…noaptea….tocmai se deschisese la capatul strazii, undeva ‘in varf de munte’ de vreun an o discoteca – TopHill parca ii spunea – o imensitate, 10-20 euro intrarea in functie de DJ-ul care mixa atunci….si non-stop noaptea trec bolizi modificati cu cate 3-4 tzevi de esapament si cu muzica la maximum….tzipete etc….dar na’ asa e la mare…in vacantza….mai treci peste un trezit la 4 dimineata dupa doar o ora de somn ca urla vreo curva sarboaiaca in plina adrenalina, efedrina etc.

Un alt lucru imbecil - aerul conditionat este asezat in asa fel incat bate direct in pat, astfel incat este imposibl sa-l folosesti stand in pat....f bine pt proprietar...cand esti pe balcon - nu poti...cand stai in pat - nu poti...misto, nu?




Zugraveala poate ar trebui innoita si casele de paianjen adunate, putin mucegai prin baie.




Toata mizeria de la vila asta nenorocita a culminat cu penultima seara. Trebuie mentionat ca, aproximativ cu vreo 4 zile inainte sa plecam, avand o discutie cu betzivu’ de proprietar, l-am intrebat daca e ok ca in ultima zi sa ne decazam la orele 12… a zis ca facem ‘compromise’ pronuntat cum se citeste…..si ca nu-I problema…..era si nevasta-sa langa el… apoi, in ultima seara, i-am adus aminte…..si betzivu’ a inceput sa spuna ca nu-si aduce aminte…ca n-a zis niciodata asa ceva…i-am zis sa o intrebe pe nevasta-sa….a zis ca nu nevoie ca nici n-am avut vreodata vreo disctutzie pe tema asta…in fine…putzea ca de obicei a alcohol ieftin sarbesc….am incercat sa-I explic ca e normal sa ne lase pana la 12….el ca nuu – nuuu – la 9 afara….i-am zis ca nu plec la 9 in niciun caz…..i-am cerut sa o aduca pe nevasta-sa…a refuzat…a zis ca la 9 juma sa plec….i-am zis ca e ok…si i-am intors spatele….si el a tzipat dupa mine: ‘du bist ein arscloch’…. Probabil nestiind ca nu-s atat de imbecil incat sa nu inteleg….am vrut sa cobor din nou scarile la el….n-avea ce sa iasa bun din asta….m-am multumit doar sa-I adresez cate ceva in romana…..

Un alt lucru de luat in seama e distanta fata de plaja (15 min) si faptul ca urci si urci si iar urci…..muuult pana la vila….strada in plina ascensiune…de fiecare data la pranz ajungeam rupt si beam cate un litru de apa….

Si iata ce frumos sunt eu rasplatit dupa 800 euro……

De mentionat ca e prima data cand mi se intampla asa ceva….in fiecare an – merg de cel putin 2 ori la mare in strainatate in vacante….nu calculez si iesirile mai mici de 5 nopti….dar nicodata n-am intalnit asa ceva-un nenorocit jegos mai mare….

Tzeapa mea –in urma cu 3 ani am stat mai jos pe aceeasi strada – la vila Kentera….aceleasi conditii, doar ca mai ieftin…anu asta am zis sa scimbam  si n-a fost se pare cea mai buna idee…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog